П`ятниця, 06.12.2019, 20:57
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Банк ідей
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 142
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
Головна » Статті » Поради психолога » Вчителям

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

В последнее время более принятым становится следующее определение инвалидности: «Инвалидность – препятствия или ограничения деятельности человека с физическими, умственными, сенсорными и психическими отклонениями, вызванные существующими в обществе условиями, при которых люди исключаются  из активной жизни». А в контексте социальной модели инвалидности логично и вполне уместно использовать соответствующую терминологию.

Вчителям | Переглядів: 797 | Додав: gymnazist | Дата: 25.09.2012

Своєрідність навчальної діяльності кожної дитини пов`язана з цілим рядом її індивідуальних особливостей: специфікою мислення, пам`яті, уваги, темпом діяльності, індивідуально - типологічними особливостями, навчальною мотивацією. Завдання педагога – своєчасно виявити дітей з різними проблемами та надати їм необхідну допомогу. В залежності від сутності проблем, які виникають у дітей можна виділити слідуючи групи ризику.

Вчителям | Переглядів: 1169 | Додав: gymnazist | Дата: 24.09.2012

Возрастные особенности детей старшей школы
Вчителям | Переглядів: 726 | Додав: gymnazist | Дата: 20.09.2012 | Коментарі (0)

Возрастные особенности учеников среднего звена
Вчителям | Переглядів: 723 | Додав: gymnazist | Дата: 20.09.2012 | Коментарі (0)

Возрастные  особенности младших школьников
Вчителям | Переглядів: 487 | Додав: gymnazist | Дата: 20.09.2012 | Коментарі (0)

Форма входу
Сайти гімназії
Пошук
Кнопка сайту
Корисні посилання



















Краснолуцька гімназія № 1 © Gymnasium1ll@gmail.com 2019Конструктор сайтів - uCoz