Аналіз
уроку математики.
1.
Підготовка вчителя до уроку (підготовка літератури,
інструментів, робочих зошитів, креслень, іншого дидактичного матеріалу:
попередній запис на дошці необхідних задач, формул).
2.
Обладнання робочого місця школяра (наявність
робочого зошита, дидактичний матеріал у конвертах на вибір, підручники).
3.
Чи правильно визначив учитель навчально-виховні цілі й
задачі уроку? Як провів мотивацію на практичну значимість знань?
4.
Наскільки матеріал уроку пов'язаний з попереднім і
наступним уроками?
5.
Наскільки добре володіє вчитель змістом, варіативністю
пояснення, практичними уміннями використовувати розповідь і дошку одночасно?
6.
Обсяг матеріалу на уроці (недовантаження,
перевантаження).
7.
Чи правильно вчитель на уроці організовує роботу дітей,
працює з класом у цілому, з окремими учнями, чи вдало сполучає колективні,
групові й індивідуальні форми роботи?
8.
Як здійснюється робота з усунення виявлених у знаннях
прогалин? Облік цієї роботи. Робота з попередження неуспішності учнів.
9.
Розвиток математичної розумової діяльності школяра через
систему вдало підібраних вправ підручника, а також вивчення і повторення
формул, теорем, теорії.
10. Рівень знань, умінь і
навичок з даної теми.
11. Ступінь самостійності
мислення школярів.
12.
Види перевірки домашніх завдань, актуалізація опорних
знань.
13.
Домашні завдання (рівень труднощів, обсяг, необхідні
рекомендації, урахування здібностей дітей).
14. Чи раціонально
використовувався час уроку.
15. Вимоги до
ведення зошитів. Перевірка
зошитів учителем.
16. Математична мова учнів.
17. Міжпредметні зв'язки.
Інтеграція.
18. Підсумки уроку.
Рекомендації.
19.Накопичення оцінок на уроці та їх об'єктивність.
Самоаналіз уроку
;;1. Коротка характеристика
пізнавальних можливостей учнів класу.
2. Характеристика дисциплінованості та організованості учнів даного класу.
3. Характеристика ступеню складності даного навчального
матеріалу для віку
дітей.
4. Обґрунтованість мети та задач уроку, в тому числі підготовка обладнання.
5. Підготовча
частина уроку, в тому числі підготовка обладнання.
6. Чим викликано такий підбір методів і форм
організації учнів на уроці?
7. Що вдалося на уроці?
8. Що не вдалося? Причини.
9. Загальна самооцінка уроку за десятибальною
шкалою,
10. Задоволені чи не задоволені уроком? Картка аналізу урока |