№ з/п
|
Зміст роботи
|
Строк проведення
|
ПЕРШІ КЛАСИ
|
1.
|
Дослідження рівня
готовності дітей до шкільного навчання:
1.Орієнтовний тест
шкільної зрілості Керна, Йрасека.
2.Анкетування
батьків з метою організації психологічної роботи з дитиною «Опитувальник для
батьків».
|
Травень
Червень
Серпень
|
2.
|
Вхідне тестування з
метою встановлення показників психічного розвитку, найбільш важливих для
успішного навчання в щколі:
1. «Графічний диктант»
2. «Зразок і правило»
3. «Лабіринт»
|
2 тиждень вересня
|
3.
|
Контроль
адаптації першокласників:
1. Методика «Клас звірів»
2. Дослідження рівня шкільної мотивації (Н.Г.
Луска нова)
3. Анкетування батьків стосовно адаптованості
дитини до школи.
4. Анкетування батьків щодо визначення
здібностей дітей (Ханна, Кафа)
|
3 тиждень жовтня
|
4.
|
Заповнення
«Щоденника особистісного розвитку молодшого школяра»
|
4 тиждень жовтня
1 тиждень листопада
|
5.
|
Дослідження групи
дітей. У яких виявлено ознаки дезадоптованості:
1. Заповнення вчителем «Карти адаптації
першокласників»
2. Заповнення вчителем схеми дослідження
соціально-психологічної адаптації дитини до школи (В.Чирков, О.Соколова)
3. Анкетування батьків учнів 1-х класів з метою
виявлення ознак дезадаптації у дітей.
4. Встановлення психологічних причин дезадаптивних труднощів:
-
дослідження
пам`яті (м-ка «10 слів»
-
дослідження
уваги («коректурна проба»)
-
дослідження
операцій мислення
|
4тиждень жовтня
листопад
|
6.
|
Діагностика
сформованості навичок учбової діяльності.
|
2 тиждень грудня
|
7.
|
Діагностика
розвитку пам`яті (слухової, зорової, опосередкованої),
уваги («коректурна проба»)
|
1тиждень квітня
|
8.
|
Дослідження
операцій мислення «Матриці Ровена» адаптований варіант)
|
1 тиждень травня
|
9.
|
Встановлення темпу
читання.
|
кінець навчального
року
|
10.
|
Встановлення
психолого-педагогічного статусу учнів.
|
травень
|
ДРУГІ КЛАСИ
|
1.
|
Дослідження
навчальних можливостей учнів:
1. Дослідження особливостей уваги;
2. Дослідження пам`яті;
3. Дослідження мовленевих здібностей.
|
4 тиждень вересня
1 тиждень жовтня
грудень
|
2.
|
Встановлення
пізнавальних мотивів, потреб, інтересів.
|
листопад
|
3.
|
Дослідження волевих
якостей учнів (схему заповнює вчитель)
|
грудень
|
4.
|
Діагностика
емоційної сфери і особистості учнів:
-
діагностика
емоційних станів;
-
діагностика
самооцінки.
|
3 тиждень вересня
|
5.
|
Дослідження словесно-логічного
мислення (м-ка Е.Ф. Замбацявичене)
|
4 тиждень квітня
|
ТРЕТІ КЛАСИ
|
1.
|
Дослідження уваги.
|
4 тиждень вересня
|
2.
|
Дослідження пам`яті.
|
1 тиждень жовтня
|
3.
|
Дослідження
самооцінки.
|
2 тиждень жовтня
|
4.
|
Визначення мотивів
навчання та пізнавальних потреб учнів.
|
листопад
|
5.
|
Дослідження
мовленевих здібностей.
|
4 тиждень січня
|
6.
|
Дослідження
індивідуально-характерологічних особливостей учнів.
|
вересень
|
7.
|
Дослідження
словесно-логічного мислення (м-ка Е.Ф. Замбацявичене)
|
3 тиждень квітня
|
ЧЕТВЕРТІ КЛАСИ
|
1.
|
Діагностика
темпераменту.
|
вересень
|
2.
|
Дослідження
мотиваційної сфери.
|
1 тиждень груденя
|
3.
|
Визначення
швидкості проходження розумового процесу.
|
лютий
|
4.
|
Дослідження уваги
та пам`яті.
|
березень
|
5.
|
Дослідження вад
особистісного розвитку (м-ка «ДВОР»)
|
квітень
|
6.
|
Дослідження
інтелектуального рівня розвитку.
|
квітень
|