№
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Очікувані результати
|
II. Концептуально-діагностичний етап (грудень 2012 р. – листопад
2013 р.)
|
1.
|
Розробка теоретико-концептуальних засад за темою
дослідження, підбір методик і технологій дослідження, моніторингу та науково-методичного
забезпечення дослідно-експериментальної роботи.
|
Грудень 2012 р. - квітень 2013 р.
|
Теоретико-концептуальні засади
дослідно-експериментальної роботи. Науково-методичне забезпечення
експерименту, методична база для комплексного моніторингу дослідження.
|
2.
|
Розробка моделі діяльності вчителя початкових
класів в умовах компетентнісно-орієнтованого освітнього просторі.
|
Протягом етапу
|
Модель початкової школи.
|
3.
|
Визначення психолого-педагогічного супроводження
експерименту: методик та описів психолого-діагностичного інструментарію.
|
Грудень 2012 р.
|
Психолого-педагогічне супроводження експерименту.
|
4.
|
Організація та проведення комплексного
психолого-педагогічного моніторингу готовності учнів початкової ланки до
успішного навчання, визначення рівня їх компетентностей.
|
Листопад 2012 р. - січень 2013 р.
|
Порівняння аналітичних даних для внесення
відповідних змін у хід експерименту, довідка.
|
5.
|
Створення консультаційного on-line центру
"Порадник".
|
Березень 2013 р.
|
Вивчення соціально-психологічного клімату сім'ї як
джерела розвитку особистості й відпрацювання шляхів та форм його корекції.
|
6.
|
Визначення критеріїв, показників та рівнів
ефективності інноваційної діяльності вчителів початкової школи щодо забезпечення якості
навчання та виховання.
|
Лютий-травень 2013 р.
|
Банк даних сформованості компетенцій випускників
початкової школи.
|
7.
|
Підготовка навчальних посібників, практичних
матеріалів для підвищення якості навчання.
|
Протягом етапу
|
Навчально-методичне забезпечення.
|
8.
|
Проведення науково-практичного семінару:
"Організаційно-методичні умови створення компетентнісно-орієнтованого
простору в умовах початкової
школи для формування ключових компетентностей учнів"
|
Квітень 2013 р.
|
Програма семінару, методичні матеріали.
|
9.
|
Підготовка та проведення педагогічних рад,
залучення представників професійної громади для співпраці.
|
Квітень-червень 2013 р.
|
Активізація всіх учасників навчально-виховного
процесу.
|
10.
|
Підведення підсумків II
(концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи.
|
Листопад 2013 р.
|
Звіт про роботу концептуально-діагностичного
етапу.
|