П`ятниця, 16.04.2021, 11:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Банк ідей
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 145
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
Головна » Статті » Методичний кабінет » Дослідно-експериментальна робота 2007-2011

РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ПАСПОРТ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ РЕГІОНАЛЬНОГО РІВНЯ

Управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації

 

Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

 

РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ПАСПОРТ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

РЕГІОНАЛЬНОГО РІВНЯ

КРАСНОЛУЦЬКОЇ ГІМНАЗІЇ №1 ІМЕНІ Л.ЛИТВЯК

 КРАСНОЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

1. Реєстраційний

номер:

2.Відділ: інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи

2. Повна назва навчального закладу

Назва навчального закладу

 

Індекс, поштова адреса

Конт. телефон, факс,

Е-mаіl

Краснолуцька гімназія №1 імені Л.Литвяк Краснолуцької міської ради Луганської області

94500

вул.Леніна, 27,

м.Красний Луч

Луганської обл.

(06432)2-00-65
gymnasium1ll@gmail.com

3. Коли і ким надано статус, дата і номер наказу Управління освіти Луганської обласної державної адміністраціі:

2007 р., Управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації, наказ №89 від 26.01.2007р.

4. Тема дослідно-експериментальної роботи:

Створення психолого-педагогічної моделі впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес гімназії

 

5. Основна мета та головні завдання експерименту:

Розробити та експериментально перевірити модель впровадження освітніх інновацій у навчально-виховний процес гімназії; проаналізувати психолого-педагогічний досвід закладу, розширити інформаційне коло колективу щодо інновацій і НВП, визначити інноваційні технології для експериментального впровадження, розробити та теоретично обґрунтувати модель впровадження інноваційних технологій, провести апробацію створеної моделі, перевірити ефективність та результативність на контрольних класах

 

6. Напрями експериментальної роботи (підкреслити): розробка, апробація нового змісту навчання та виховання (навчальні плани, предмети, навчальні та виховні програми, апробація підручників, посібників тощо); розробка, апробація інноваційних технологій: форм, методів, прийомів навчально-виховної діяльності; розробка, апробація нових технологій управління навчальними закладами, нового змісту управлінських функцій; інше (вказати):

7.

Етапи дослідно-експериментальної роботи, терміни

Короткий зміст роботи

Підготовчий (2007р.)

Усвідомлення необхідності переведення навчального закладу на якісно новий етап, ознайомлення зі станом реалізації ідеї у вітчизняній та зарубіжній науці та практиці, визначення й аналіз досвіду вчителів, виокремлення та обґрунтування проблеми, наукове консультування

Діагностико-концептуальний (2008р.)

Вибір методів дослідження, визначення шляхів реалізації програми експерименту, затвердження програми дослідження в педколективу, розробка моделі впровадження інновацій

Практично-творчий (2009р.)

Реалізація плану впровадження, коригування і регулювання роботи з упровадження інноваційних технологій, проведення констатуючих та контрольних зрізів, удосконалення професійної компетентності педагогів, розвиток творчих здібностей учнів та підвищення якісного рівня освіти гімназистів

Контрольно-коригувальний (2010р.)

Формування цілісної системи навчально-виховної роботи гімназії на основі психолого-педагогічного проектування соціального розвитку особистості шляхом впровадження інноваційних технологій навчання та виховання, повне включення в інноваційну діяльність вчителів та учнів, реалізація плану впровадження, проведення комплексного моніторингу психо-соціального розвитку учасників експерименту

Концептуально-узагальнюючий (2011р.)

Науково-практична акредитація створеної моделі, проведення вихідного комплексного моніторингу учасників експерименту, порівняльний аналіз вхідного та вихідного дослідження, статистично-кількісний описовий аналіз результатів експерименту, друкування творчих наробок колективу, розробка рекомендацій, редагування гіпотези дослідження

 8. Очікувані результати:

Досягнення високого рівня навчання учнів гімназії та формування особистості, що спроможна цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному та особистісному плані, так і в інтересах держави буде ефективним за умов, якщо буде досягнуто високого рівня мотивації та готовності вчителів до впровадження інноваційних технологій,забезпечено умови для самопізнання й самореалізації особистості учнів у різних видах творчої діяльності, спроектованої на життєвий та професійний вибір, створено організаційно-педагогічну модель впровадження інноваційних технологій у НВП, розроблена комп’ютерна підтримка процесу освіти, використовуватимуться інтерактивні, проектні та інформаційно-комунікаційні технології

9. Терміни початку і закінчення експерименту:

Початок – 2007р.; кінець – 2012р., січень

10. Організації, що забезпечують наукове керівництво експериментом:

Повна назва організації

Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Центр інноваційних технологій Луганського національного університету імені Т.Шевченка

11. Наукові керівники:

Прізвище, ім’я, по батькові

Вчений ступінь, звання

Місце роботи, посада

Недайнова Тамара Борисівна

Кандидат педагогічних наук, доцент

Центр інноваційних технологій Луганського національного університету ім. Т.Шевченка, керівник

12. Відповідальний виконавець дослідно-експериментальної роботи:

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Посада

Олач Оксана Вікторівна

Краснолуцька гімназія №1 імені Л.Литвяк

Заступник директора з наукової роботи

13. Основні публікації, де висвітлені результати експерименту:

Назва праці

Автор

Де видана праця

Видання

Рік видання

Освітні інновації//1000+1 ідея

Рак В.Г.

Київ

Генеза

2011

 

Освітні практики (каталог)

Олач О.В.

Луганськ

Знання

2009

Інноваційні технології навчання//Кроки до освіти майбутнього

Рак В.Г.

Луганськ

Знання

2008

14. Висвітлення роботи на науково-методичних конференціях, науково-практичних семінарах тощо:

Назва заходу

Місце проведення

Дата проведення

Практичний семінар для вчителів інформатики м. Красний Луч

Краснолуцька гімназія №1 імені Л.Литвяк

20.02.2007

Практичний семінар для вчителів англійської, німецької та французької мови м.Красний Луч

Краснолуцька гімназія №1 імені Л.Литвяк

19.10.2007

Практичний семінар для вчителів музики м. Красний Луч

Краснолуцька гімназія №1 імені Л.Литвяк

11.11.2008

Практичний семінар для директорів шкіл м.Красний Луч

Краснолуцька гімназія №1 імені Л.Литвяк

17.03.2011

Практичний семінар для вчителів початкових класів м. Красний Луч

Краснолуцька гімназія №1 імені Л.Литвяк

03.11.2011

Практичний семінар для вчителів математики м.Красний Луч

Краснолуцька гімназія №1 імені Л.Литвяк

14.12.2011

Доповідь на Колегії директорів м. Красний Луч

Управління освіти м.Красний Луч

16.12.2010

Доповідь на серпневій конференції вчителів міста

Палац творчості м.Красний Луч

30.08.2011

Доповідь на підсумковій методичній раді м. Красний Луч

Управління освіти м. Красний Луч

22.06.2010

Участь у Міжнародних виставках – презентаціях «Сучасні навчальні заклади», «Освіта ХХІ століття»

м. Київ

2011, 2010, 2009, 2007

Участь у регіональній історико-краєзнавчій конференції

Луганський національний університет ім.Т.Шевченка

20.01.2012

 

 

Директор гімназії №1 імені Л.Литвяк                                                В.Г.Рак

Категорія: Дослідно-експериментальна робота 2007-2011 | Додав: gymnazist (21.08.2012)
Переглядів: 885 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Сайти гімназії
Пошук
Кнопка сайту
Корисні посилання



















Краснолуцька гімназія № 1 © Gymnasium1ll@gmail.com 2021Конструктор сайтів - uCoz