Серпень
1.Затвердження плану МО
на 2012- 2013 навч. Рік
2.Нові підходи до
викладання предметів гуманітарного циклу
3.Робота з обдарованими
дітьми. Становлення гармонійно розвинутої особистості
Практична частина: затвердження завдань для шкільних олімпіад з
української, російської, іноземних мов, історії та правознавства;
Розробка завдань для
вхідного діагностичного контролю знань учнів;
Розробка завдань для відбіркового
туру конкурсу ім. П. Яцика
Жовтень
1. Використання
інтерактивних форм і методів навчання на уроках історії
2. Психологічний аспект
уроку – важлива умова ефективності процесу навчання
3. Розвиток особистості
гімназиста в умовах непрофільного навчання (5-7класи)
Практична частина: планування роботи «олімпіадної школи»;
Складання та
обговорення текстів для підсумкових контрольних робіт за 1 семестр
4.Затвердження
текстів к.р за 1 семестр
Січень
1 Аналіз роботи за
підсумками 1 семестра
2. Естетичне виховання
учнів засобами художнього слова. Виразне читання на уроці.
3. Особливості методики
розвитку інтересу учнів на уроках історії і правознавства
Практична частина: обговорення результатів участі учнів у 2 етапі
Всеукраїнських олімпіад. Шляхи вирішення проблеми роботи з обдарованими
учнями ;
Обговорення відкритих
уроків, виховних заходів;
Березень
1. Аукціон педагогічних
ідей:
·
Творчий
звіт учителів, які атестуються
·
Новинки
психолого – педагогічної, методичної літератури, фахових педагогічних видань
·
Презентація
передового педагогічного досліду вчителів гімназії
2. Проблеми наслідування у навчанні при переході із початкової до
старшої школи. Об’єднане засідання МО суспільно – гуманітарних наук і МО
початкової школи
Практична частина: складання системи диференційованих завдань до
ДПА;
Розробка системи роботи з обдарованими дітьми на наступний рік;
Підготовка текстів для підсумкових річних робіт;
Обговорення відвіданих уроків
Травень
1.Сучасні вимоги до новітньої педагогіки. Робота в творчих групах
2.Звіт про роботу МО у 2012-2013 році
3.Практика впровадження проектних
технологій в позакласній виховній роботі по предмету
Практична частина: обговорення
результатів моніторингу навчальних досягнень учнів;
Розв’язання педагогічних завдань і ситуацій;
Складання діагностичної карти вчителя
|