П`ятниця, 29.03.2024, 10:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Банк ідей
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 148
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
Головна » Статті » Методичний кабінет » МО вчителів суспільно-гуманітарних предметів

Аналіз роботи МО вчителів суспільно – гуманітарних наук за 2011 –2012 навч. рік

Методичне об’єднання у своїй роботі в 2011 – 2012 навчальному році керувалося Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Державним стандартом базової та повної середньої освіти, Державною національною програмою «Освіта. Україна 21 століття», Листом МОН України «Методичні рекомендації щодо вивчення базових предметів у 2011 – 2012 навчальному році», іншими законодавчими й нормативними актами України.

     В минулому навчальному році МО вчителів суспільно – гуманітарних наук працювало над проблемою «Впровадження сучасних новітніх педагогічних технологій в практику роботи вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін». Протягом року було проведено 5 засідань МО згідно з рычним планом роботи. Уся діяльність МО здійснювалася на основі педагогічного аналізу, планування як на поточний період, так і на перспективу згідно з програмою розвитку гімназії, забезпечувала безперервне зростання професійного рівня вчителів і реалізації науково – методичної проблеми гімназії № 1 ім. Л.Литвяк «Впровадження інноваційних технологій навчання в умовах гімназії гуманітарного профілю».

    Вчителі брали активну участь в обговоренні актуальних питань методики викладання предметів на засіданнях МО, а також педрадах та педчитаннях. Кожен вчитель підготував виступ  з  аналізом роботи над обраною методичною проблемою.

    Багато уваги приділялося забезпеченню індивідуальної безперервної самоосвіти і росту професійної культури. Кожен учитель МО постійно слідкує за новими програмами та методичними посібниками з предмету та суміжних областей знань, вивчає методичну та загально – педагогічну літературу, вивчає практичний досвід учителів школи. За звітний період  учителями було організовано взаємовідвідування уроків та позакласних заходів з предмету. Відвідано 23 уроки. Вчителі творчо співпрацюють з методичним кабінетом міста.  Лукаш І. М., Бредихына О.П. брали участь в апробації нових підручників (Русскиј әзык 10, 11 класс), у творчих  конкурсах (Перменова М. А.., Лукаш  І. М., .Іванова Н. В., Олач О. В., ), створенні мультимедійних посібників і презентацій (Моткова Т.О.,Лукаш І.М. Іванова Н. В, Сєркова В. Ф.) Одним із критерієв ефективності

роботи МО є результати участі учнів у предметних олімпіадах . Вихованці Гейворонської , Сєркової В. Ф., Трофимової  О. В. ,  Рак В. Г., Підлужної О. П.Іванової Н. В., Олач О. В., Лукаш  І.М, Яковлевої А. Я посіли призові місця у 2 – му турі Всеукраїнських предметних олімпіад.

Вчитель етики Іванова Н. В взяла участь у міському конкурсі «Учитель року» та посіла 2 місце та вийшла у суперфінал обласного туру.

Набуває популярності міжнародний конкурс «Російське медвежа: мовознавство для всіх» Конкурс обійняв 92 гімназиста  Команда гімназії з честю виступила на традиційному мовному конкурсі ім.. П. Яцика

Члени МО –педагоги різних вікових категорій. Молоді вчителі вивчають і переймають досвід колег. Роботу «Школи молодого вчителя» очолює Олач О.В. – зам.директора з наукової роботи.

Молоді вчителі Перменова М. А., Іванова Н.В, Щербакова  Т., активно відвідують уроки колег,  проводять позакласні предметні заходи, відкриті уроки,  підвищують рівень фахової підготовки шляхом самоосвіти.

Наставниками молодих учителів є Доброва О.О.,Олач О.В.,Рак В.Г

Самостійна робота вчителя з удосконалення  педагогічної майстерності – основна форма методичної роботи у міжкурсовий період.  Загальною методичною проблемою МО вчителів суспільно-гуманітарних наук була проблема впровадження інноваційних технологій. Вчителі плідно працювали з науково-методичною літературою і звітували на засіданнях МО про свої здобутки (а також у виступах на педрадах, міських МО). Майже кожний учитель суспільно-гуманітарних наук продемонстрував практичними заходами і відкритими уроками рівень володіння і практичного застосування інновацій у педагогіці. Форми роботи різноманітні.

За наслідками діагностики всі вчителі налаштовані на активне впровадження   нових технологій, а саме: проектних, інформаційно-комунікативних, інтерактивних, технології розвитку творчої особистості, розвитку критичного мислення та інших.

Одним  із найважливіших пріоритетів  діяльності  роботи МО є робота  з обдарованою молоддю, головними завданнями  якої є  плекання любові до рідної мови, історії, культури, формування  творчої особистості.  Показниками такої роботи стають Шевченківські дні, предметні тижні, творчі позашкільні конкурси громадянського напряму, День рідної мови, День української писемності,ювілейні літературні дати.

Учні старших класів  (5 учнів)були залучені до навчання в обласному відділенні МАН за 2-хрічною програмою.

 Всі вчителі протягом  року провели цікаві пізнавальні заходи різноманітних форм (стіннівки, медіапроекти, інтелектуальні марафони, конкурси, вікторини, телерепортажі, вистави, інсценізації, електронні презентації, літературно-музичні композиції, відвідування міської бібліотеки, музеїв області та за її межами, перегляд вистав обласного театру). Шкільна бібліотека (бібліотекар Стельмах М.О.) протягом року була осередком розвитку  читацької компетентності, виховання вдумливого шанувальника книги, шукача цікавої  навчальної і художньої літератури. Традиційними стали бібліотечні уроки, бесіди, книжкові виставки. Але турбує те, що учні з роками все менше звертаються до бібліотеки, надаючи переваги комп’ютерним джерелам інформації. Вчителі успішно пройшли навчання комп’ютерної грамотності та успішно склали залік. З метою узагальнення передового досвіду роботи на 01.04.12 р. складена діагностична фахова карта  кожного члена МО. Це допоможе спланувати роботу з підвищення педагогічної майстерності вчителів, обміну досвідом  в наступному навчальному році.

Треба зазначити, що поряд із позитивними  результатами і здобутками в роботі МО є недоліки. Робота з обдарованими дітьми має бути постійно систематичною, а не фрагментарною напередодні олімпіад. Недоліком є й те, що в гімназії відсутні предметні кабінети, які допомагали б учителям більш якісно проводити уроки і готувати позакласні предметні заходи.

Категорія: МО вчителів суспільно-гуманітарних предметів | Додав: gymnazist (21.09.2012)
Переглядів: 5968 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 2.0/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Сайти гімназії
Пошук
Кнопка сайту
Корисні посилання



















Краснолуцька гімназія № 1 © Gymnasium1ll@gmail.com 2024Конструктор сайтів - uCoz