Вимоги щодо
письмового оформлення робіт з математики не повинні зводитися до нав’язування
учням єдиної форми запису розв’язування задач і вправ. Останні можуть мати
скорочений вигляд з використанням теоретико -множинної та логічної символіки.
Відомо, що вміння стисло і чітко записувати розв’язання задач свідчать про
достатній рівень розвитку логічного мислення.Для виконання усіх видів письмових
робіт доцільно мати таку кількість зошитів з математики:
- 5-6 класи - два зошити;
- 7-9 класи - по одному зошиту з алгебри і геометрії;
- 10-11 класи - по одному зошиту з алгебри та початків аналізу
і геометрії;
Для контрольного тематичного оцінювання передбачаються окремі зошити (для
кожного предмету) чи аркуші, що зберігаються протягом навчального року в
загальноосвітньому навчальному закладі.Зошити, в яких виконуються навчальні
класні і домашні роботи,рекомендується перевіряти:
- у 5-6 класах - з математики - один раз на тиждень;
- у 7-9 класах з алгебри та геометрії - один раз на два тижні;
- у 10-11 класах з математики -один раз на місяць;
Вчителі не повинні обмежуватися лише власною перевіркою виконання учнівських
робіт, а й мають практикувати самоперевірку, взаємоперевірку, формуючи тим самим
в учнів потребу здійснювати самоконтроль як рису особистості.
Джерело: http://www.loippo.lg.ua |