Субота, 20.04.2024, 02:58
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Банк ідей
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 148
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
Головна » Статті » Методичний кабінет » МО вчителів початкових класів

Аналіз стану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2011/2012 н.р.

      Методичне обєднання вчителів початкових класів працює над науково-методичною проблемою  «Впровадження інноваційних технологій навчання як засіб розвитку мотиваційної сфери особистості молодших школярів»

      У  складі  м/о  працюють 8 вчителів. Мають наступні кваліфікаційні категорії:

  Спеціаліст вищої категорії – 3

  Спеціаліст І категорії – 3

  Спеціаліст – 2

  Звання «Старший вчитель» - 2

  7 вчителів мають вищу освіту. 1 учитель має середню спеціальну освіту.

        Черговій атестації підлягали два вчителі. Члени атестаційної комісії слідкували за роботою цих вчителів упродовж року, провели і проаналізували результати контрольних зрізів знань. Вчителі виступили на засіданнях м/о з творчими звітами.  За підсумками атестації вчителі підтвердили свої кваліфікаційні категорії.

           Аналіз  роботи  методичного  об’єднання  вчителів  початкових  класів  за  минулий  рік  показав,  що  підвищився  науково-теоретичний  та  методичний  рівень  викладання  предметів,  посилилась  увага  до  виховної  та  розвивальної  функції  навчання,  до  пошуку  його  ефективних  форм  і  методів.

         Методичну майстерність вчителі початкових класів підвищували шляхом участі у роботі методоб’єднання, науково – методичних та психолого – педагогічних семінарах, шляхом самоосвіти. У рамках одного із засідань м/о було проведено методичний діалог «Використання інтерактивних технологій на уроках читання та української мови». Вчителі ділилися досвідом роботи з цього питання. Кращі елементи методики, що застосовувалися кожним учителем фіксувалися всіма педагогами та бралися на замітку. 

           Свою  діяльність  вчителі  початкових  класів  спрямовують  на  пошук  наукових  новинок,  на  створення  творчої  атмосфери,  модернізацію  форм,  методів  та  засобів  навчання  та  виховання  дітей,  а  головне  -  на  реалізацію  принципу  рівноправного  діалогу  між  учителем  та  учнем.

           Перевірка  навичок  читання, письма, обчислювальних  навичок,  навичок  мовленнєвої діяльності, офографічних та пунктуаційних умінь  молодших  школярів  свідчить  про  поліпшення  результативності  навчання.

           Згідно складеного плану було проведено 5 засідань   методичного обєднання вчителів початкових класів. (Всі протоколи в наявності.)  Вчителями початкових класів були підготовлені  наступні виступи:

  «Можливості використання інноваційних технологій на уроках математики»

  «Використання  методу проектів у навчанні молодших школярів»

  «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках української мови»

  «Методика роботи над словниковими словами»

  «Використання проектних технологій на уроках курсу «Я і Україна»

  «Впровадження ІКТ у навчальний процес молодших школярів»

  «Використання інноваційних технологій навчання на уроках української мови та читання»

  «Нестандартні форми проведення уроків»

          Також на засіданнях м/о було розглянуто питання про стан ведення документації, проведено аналіз підсумкових контрольних робіт з метою виявлення прогалин у знаннях учнів та визначення рекомендацій щодо їх усунення.  

        У листопаді 2011 року на базі гімназії було проведено міський семінар вчителів початкових класів за темою «Впровадження інноваційних технологій навчання як засіб розвитку мотиваційної сфери особистості молодших школярів».

    Вчителями гімназії було проведено відкриті заходи:

Урок основ здоров’я 4 кл. (урок – дослідження) «Харчування і здоров’я. Складові їжі»

Урок математики (математичний квест)  3 кл. «Закріплення табличного ділення на 6»

Урок розвитку зв’язного мовлення 4 кл. (творча лабораторія)  «Квітка сонця»

Проектний урок «Осінь така мила…» 3 кл.

Урок української мови  2 кл. «Розповідне речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення»

Бібліотечний урок 2 кл. «Барвистий дивосвіт»

      Всі заходи заслужили високу оцінку присутніх.

      У педагогічній пресі опубліковано розробку уроку   основ здоровя  Стельмашенко  В.М. на тему «Правда і кривда. Творчість та здоровя» (журнал «Початкова освіта» №3, 2012 рік)

      З першого дня навчання педагогічний колектив початкової школи прагнув підсилювати виховний потенціал уроків і позаурочних заходів, формувати і закріплювати традиції гімназії. Для створення і згуртування дитячого колективу активно використовувалися форми гри і свята. Школярі брали участь у різноманітних виховних заходах, відвідували музеї, побували на екскурсіях тощо.

  Протягом року вчителі підготували і провели виховні заходи:

1 класи - свято «Прощавай, букварику!»

2 класи – родинне свято «Мамин день»

3 класи - свята «Масляна»,  «Новорічні пригоди»

4 класи - «По афганських дорогах», свято «Прощавай, початкова школо!»

          Система роботи в початкових класах побудована так, що всі заходи готуються спільно: учитель -  батьки  -  діти, що допомагає згуртувати дитячі колективи.

          Щорічно учні початкових класів беруть участь Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», Всеукраїнському конкурсі «Патріот», Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», у грі – конкурсі «Російське ведмежа», конкурсі з інформатики «Бобреня» (додаток додається).

         Вчителями були організовані виставки творчих робіт учнів «Математика навколо нас», «Світ очима дітей»,  було взято участь у виставках «Замість ялинки букет», «Великдень», «День захисника Вітчизни», «Листівка татусеві», «Вода – це життя». Учні Шкуда Данило (1-А), Колган Іван (3-Б) стали переможцями І етапу обласного конкурсу  малюнків «Бережи воду». Дем’яненко Анастасія (1-А) посіла І місце у міському  конкурсі «Красний Луч має талант»,  обласному конкурсі естрадних виконавців «Зоряний експрес», Всеукраїнському фестивалі – конкурсі «С песней – к звездам».

        У колективі налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки (спільна розробка уроків, свят, екскурсій, планування) . Учителі не тільки вимогливі до себе, але й один до одного (аналіз відкритих заходів, уроків), адекватно реагують на критику.

        Аналіз  роботи  педагогів,  членів  методичного  об’єднання  дає  підставу  зробити  висновок,  що  завдання,  які  випливають  з  науково-методичної  проблеми  об’єднання,  в  основному  виконано.

 

     Завдання м/о на 2012/ 2013 н.р.:

 

1.       Роботу  МО  спрямувати  на   оволодіння учнями ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно – соціальний та інтелектуальний розвиток; вдосконалення  методичної  культури  кожного  педагога,  використання  його  потенційних  творчих  можливостей,  інноваційної  діяльності.

 

2.       Поповнення «банку ідей» педагогічної творчості вчителів.

 

3.       Створення  «банку»  даних обдарованих учнів.

 

4.       Забезпечення удосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу:

-     впровадження інноваційних сучасних технологій;

-  урізноманітнення форм індивідуального підходу до навчання та виховання учнів з метою виявлення та розвитку творчо обдарованих учнів; розкриття творчих здібностей учнів початкових класів;

-  проведення уроків з використанням технічних засобів навчання  (підвищення їхньої ролі в активізації пізнавальної діяльності школярів).

 

5.       Розвиток  в  учнів  самостійного  критичного  та  креативного  мислення,  навичок  інтерактивного  здобування  знань.

Категорія: МО вчителів початкових класів | Додав: gymnazist (03.10.2012)
Переглядів: 15784 | Рейтинг: 3.2/17
Всього коментарів: 0
Форма входу
Сайти гімназії
Пошук
Кнопка сайту
Корисні посилання



















Краснолуцька гімназія № 1 © Gymnasium1ll@gmail.com 2024Конструктор сайтів - uCoz